特润格角落

今日想法, 或成明日笑柄。 明日笑柄, 却是未来笑忆。

直到你找不到我


想法太乱 幻觉太多    


疑虑很大 直到说不清楚


直到开始找不到我 直到终于不想找我

徘徊了许久
努力装饰努力安慰
看到的只有一次次的失望
得回的只是一次次的被动
期待的只是一次次的幻觉
也许坚持才是爱的表现
但放下何尝不是条退路
让你也不需再听朋友的挑戏
让见面的尴尬  化为乌有
让爱得虚拟的我们 成为历史
直到找不到我  直到我也忘了

1 comments:

Karnataka PUC Solved Question Paper 2021 Mock Tests & Answers is very help full for the students to know the PUC Exam Past Year Question Paper analysis, Students can Download utilize the Previous Exam paper for the Reference for final Examination. PUC Model Paper 2022 Steady the repeated questions from kar PUC Model Question Paper 2021 Practice on those is the better way to get the good Grade, Students Download Solved Paper and Question Patterns of Karnataka II PUC Examination 2021 from the official website.

 

Post a Comment