特润格角落

今日想法, 或成明日笑柄。 明日笑柄, 却是未来笑忆。

虚拟的我 真实的你

你的名冒起了青灯。这无妨是我梦境的起端。

不知何时起,习惯了呆坐在惯常能与你相遇的码头旁,期待着你的靠岸。

一坐就是几个小时、一呆就是直到你出现、一等就是为了这虚拟的空间。

我被逼披上匿名的装饰,在你的世界里谈情。

虽是虚拟、虽是愚昧、虽是……;这一切的虽是都无法抹杀那一刻被梦境包围的兴奋。

只是梦总会醒,回到的只是从新等待的梦境。

我何时把虚拟与现实分得那么清楚了?虚拟,让我陶醉;现实,让我心溃。

不敢把心中真实的感受反映,只害怕自己更依赖虚拟。

不敢让你知道虚拟的我在哭泣,因为会让你更厌恶我的懦弱!

对着真实的你抱有太多的期望了,是虚拟的我无法攀爬的。

找个宁静谷,将虚拟的自己埋葬吧,因为这一刻,听到了巨响。

两个不同的世界,虽是老土;确是事实。

渴望的问候、渴望的关心、渴望的微笑,一切在梦醒后都破灭了。



1 comments:

Karnataka PUC Solved Question Paper 2021 Mock Tests & Answers is very help full for the students to know the PUC Exam Past Year Question Paper analysis, Students can Download utilize the Previous Exam paper for the Reference for final Examination. PUC Model Paper 2022 Steady the repeated questions from kar PUC Model Question Paper 2021 Practice on those is the better way to get the good Grade, Students Download Solved Paper and Question Patterns of Karnataka II PUC Examination 2021 from the official website.

 

Post a Comment